Filip Dřímalka je odborník na digitální transformaci firem se zaměřením na inovace a budování digitálních kompetencí firem i jejich zaměstnanců. Pomáhá organizacím v regionu střední a východní evropy s technologickými inovacemi, transformací jejich digitální kultury a propojováním s technologickými firmami a startupy. Mezi jeho zákazníky patří společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, T-Mobile, Sodexo, Henkel, Boehringer Ingelheim, České radiokomunikace, Zeppelin, Microsoft, Inoutic, KB, Sazka, AXA nebo Philip Morris. Věnuje se také mentoringu startupů v akcelerátorech Deutsche Telekom hub:raum nebo Intel / Cisco Challenge Up!
Je autorem metodologie “HOT – Digital Transformation Framework”, která je zaměřená na rozvoj lidských, organizačních a technologických kompetencí ve firmách, které chtějí být připraveny na digitální budoucnost. Tato metodologie dnes slouží jako základ vzdělávacích a rozvojových programů v mnoha firmách z Czech TOP 100.
Často se věnuje přednáškám a manažerským workshopům se zaměřením na digitalizaci a digitální trendy budoucnosti.